therezelarsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Therese Larsson - 31 juli 2010 19:42

Föråt för väldigt dålig uppdatering. Har inte haft tid att blogga och har faktist inte det nu heller, tyvärr. Så vi får höras mer imorgon alla söta läsare! Puss.

Av Therese Larsson - 29 juli 2010 19:40

Blir att glo på filmen Titanic resten av dagen, vädret suger ändå så, Vi hörs senare eller imorgon. Puss.

Av Therese Larsson - 28 juli 2010 22:04

Syrran, jag och våran kusin Lina fotade idag. Vart en hel del bilder men visar endast två just nu. Kommer nog upp fler nån annan dag förmodligen. Nu så ska jag nog bara slöa framför tv så vi hörs nog mer imorgon.


    

Av Therese Larsson - 28 juli 2010 16:48


Hej! Jag undrar om du kan berätta hur du gör dina ögonbryn så fina :) jag får aldrig till mina :P please, desperate for help!

 

Hej. Absolut kan jag göra det! När jag ska plocka mina ögonbryn, eller förut vill säga eftersom jag plockar dom varje dag nu så nu behöver jag inte göra så längre men för att få jämna och snygga ögonbryn så kan man faktist måla ögonbrynen så man vill ha dom sen det som inte blir målat plockar man bort sen tvättar man såklart bort färgen från ögonbrynen. Mycket enkelt och ganska smidigt, enligt mig! Hoppas det hjälpte. Kram på dig.

  

Av Therese Larsson - 28 juli 2010 13:51

Var till Örebro på fm med Bror o Syster. Men hade jag varit smart hade jag nog stannat hemma och vilat, blir aldrig bättre, så sjukt trött på att vara sjuk! Aja ska nog ta och vila lite nu ist så vi hörs senare. Puss alla söta läsare! :)


Jag idag.

    

Linne - H&M

Leggins - Halens

Av Therese Larsson - 27 juli 2010 22:55

Vet inte om ni tror på andar/spöken eller så, men det gör jag kan jag lova och jag avskyr det! Jag och min syster kan ha ett helvete ibland, även mamma. Jag har länge kännt av andar/spöken här och där och i mitt rum har man upplevt väldigt mycket skumma saker, saker som skrämt upp mig till 100. Har varit många nätter man ligger vaken med lampan tänd och känner att nån står och stirrar. Jag hatar den känslan. Personerna man känner av är olika, ibland farfar, ibland en gamilng, en man, en kvinna osv.. Och för mig är det faktist obehagligt, även när det är farfar. För några dagar sen så satt jag, mamma och pappa och kolla på Sommaren med göran på kvällen, och helt plötsligt ser jag i fönstret en man, har aldrig sett så tydligt i hela mitt liv, men samtidigt börjar jag bli van så vart inte så rädd heller men jag avskyr verkligen att jag känner av/ser andar/spöken nu. Ibland känner man verkligen sig psykiskt störd. Vi har haft medier här och ehm ja, vi har den hel del i huset men man börjar vänja sig men det är faktist väldigt obehagligt fortfarande. Önskar att jag varken kände av eller såg andar/spöken faktist..

Känner du av / ser, / hör spöken ?

Eller har du varit med om något ovanligt ?

Av Therese Larsson - 27 juli 2010 21:34

Dagen har varit bra tråkig faktist. Red Felicia idag vilket gick super bra men blir så trött på alla jävla bromsar! usch! Aja nog om det, Nu har man ingenting att göra så man sitter ju här och drygar. funderar på om jag ska glo på en film eller något.. Eller prata med min goa vän Felicia W <3


Hittade gamla bilder på mig från i vintras.

    

Av Therese Larsson - 27 juli 2010 12:09

Vaknade typ nyss och mår ännu värre, så himla kul! Så idag blir det allså bara att vila och slöa så man blir frisk nån gång.. Får se om jag pallar att rida också.

Men nu ska jag käka frulle så vi hörs senare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du varit utomlands nån gång ?
 Ja, jag älskar de!
 Ja men föredrar att vara hemma
 Nej, men skulle vilja!
 Nej, jag gillar inte att resa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards