therezelarsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Therese Larsson - 8 juli 2010 21:58

Har kommit in från en mysig kväll med Syrran&Ica. Vi red på Felicia som var mycket glad o pigg! Älskar henne <3 Bilder kommer senare!

Men nu ska vi kika film tror ja, så vi hörs senare eller imorgon. Ha de bra alla, puss! :)

Av Therese Larsson - 8 juli 2010 17:00

Sallader är bland av de bästa som finns måste ja få säga. Fast pizza/chips/godis osv är bra gott med hahah! 


Min räksallad som ja gjorde själv, men de borde man väl kunna göra om man går Hotell&Restaurang programmet ? ;) haha.

  

Av Therese Larsson - 8 juli 2010 14:15

hittade en jätte söt topp från Nelly. Riktigt söt enligt mig. Tycker den passar bra till vardagen men även en enkel fest topp :)


Vad tycker ni ? :)

  

Av Therese Larsson - 8 juli 2010 11:24

Har nu letat ett bra tag efter plagg till morgondagen. sjukt svårt att hitta. men tror ja hitta nåt som jag kan ha åtminstone en dag ?


Vilka skor och Outfit blir snyggast tror ni ? :)


          

Av Therese Larsson - 8 juli 2010 10:30

Ohja, det kan man lungt säga! Älskar min nya väska som ja köpte i Italien. Absolut min favorit. Ett av mina bästa köp hittils för i år *hihi*


  

Av Therese Larsson - 8 juli 2010 10:03

såg nyss att ja fått leveransmail från nelly, tyvärr fanns inte mitt plagg kvar, vilket är synd för gillade verkligen de plagget. blääh ;( men beställde 2 nya plagg isället så får hoppas att dom kommer :) hihi

Av Therese Larsson - 8 juli 2010 09:27

Blev inge jobb idag. men men sånt är livet. Har iaf precis duschat, skönt vare. Ska väl snart kolla vad ja ska ha på mig imorgon och på lördag, för då är det Noradagarna. Allså att massa artister kommer hit och spelar och i år blir det även öltältet för mig! haha. Nej nu ska ja försöka hitta kläder. Puss (:


  

Ny duschad och fräsh! love it.

Av Therese Larsson - 8 juli 2010 08:30

Har i stort sätt nyss vaknat. Ska snart iväg till mormor & morfar. Vet inte riktigt när ja kommer hem idag. Men men, nån gång hoppas ja allt ;)  ha de bra alla så hörs vi lite senare :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du varit utomlands nån gång ?
 Ja, jag älskar de!
 Ja men föredrar att vara hemma
 Nej, men skulle vilja!
 Nej, jag gillar inte att resa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards