therezelarsson

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Vad som hänt lite den senaste tiden

Av Therese Larsson - 25 mars 2012 20:15

Var ju som sagt ett tag sen jag bloggade och mycket har hänt under tiden, Har varit en del motgångar men sånt är livet, men just nu är allt jätte bra och jag mår bra. det som hänt den senaste tiden är att nyligen har fyllt 20 år, jag har tagit studenten, umgåtts med familj och vänner såklart. Min moster har varit i sverige på besök också, hon bor nämlien i Australien så det var skit roligt när hon var här. Har även varit ute och rest, vart en resa till Cypern med en vän. Har varit till Öland med bror och vänner, Har gjort min första tatuering. Jag har även varit med om min första bilolycka också, dock var det inte mitt fel som tur var men bilen blev tyvärr skrot ändå, såpass mycket small det. Flyttade till en egen lägenhet också men har nu flyttat hem igen. Fick även ta över vår grannes katt som jag alltid velat ha från första gången jag såg henne men tyvärr så lever hon inte längre, vilket är väldigt tråkigt, aldrig haft en sån fin och mysig katt. Och aa det har väl hänt väldigt mycket, köpte också en häst som ni redan vet men sålde tbx henne till sin förra ägare pga massa saker. Slänger ut lite bilder på allt som hänt ;)


                                 

 
 
Linnea

Linnea

25 mars 2012 20:25

hej på dig! allt bra? :)

http://linnealundstedt.bloggplatsen.se

Therese Larsson

25 mars 2012 20:28

Hejhej! allt är bara bra här, hur är det själv ?

 
Per

Per

25 mars 2012 23:27

Har ni redan börjat ta studenten?
Ja det klart, det är bara 3 månader kvar till juni.....

Kolla gärna in min blogg.

http://simhallen.bloggplatsen.se

Therese Larsson

25 mars 2012 23:38

jag tog studenten förra året :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Larsson - 11 oktober 2012 18:12

Tänkte bara säga att jag har en ny blogg igen, haha jag vet, byter bloggar hela tiden men denna är jag nöjd med och komemr vara kvar där, så vill ni följa mig fortfarande så hittar ni mig här: www.nattstad.se/therezelarsson Vore roligt om ni ville...

Av Therese Larsson - 28 mars 2012 19:42


Flyttar nu min blogg till http://therezelarsson.blogg.se/  ! Så nu följer ni mig där istället.     ...

Av Therese Larsson - 28 mars 2012 14:06

Funderar starkt på att flytta min blogg till antingen Nattstad.se eller Blogg.se. Någon som tycker dom är bra eller har tips på någon annan bra blogg sida ?  Vill gärna ha några tips, puss på er alla! ...

Av Therese Larsson - 28 mars 2012 12:29

Vaknade för ungefär en timme sen. Mår väldigt illa så funderar på att sätta på en film och sova en liten stund för att se om det släpper. Har ändå inget planerat idag så blir nog bara att vara hemma och ta de lugnt :) Nej nu ska jag sätta på en fil...

Av Therese Larsson - 27 mars 2012 20:20

Som sagt så opererades mamma idag, allt gick väl antaligen bra eftersom hon är hemma nu. Måste vara hemma med henne också tydligen så kan inte dra iväg till min Linnea som är själv hemma, men men inte så mycket att göra åt, ska dit i helgen istället ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du varit utomlands nån gång ?
 Ja, jag älskar de!
 Ja men föredrar att vara hemma
 Nej, men skulle vilja!
 Nej, jag gillar inte att resa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards