therezelarsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Therese Larsson - 23 augusti 2010 18:30

Har inte tid att sitta vid datorn längre, tyvärr. Mitt schema är inte direkt någe bra då vi slutar sent varje dag typ. Kommer bli en hel del att göra det här året. Och när jag kommer hem så äre bara att ta mig ut i stallet, rida och fixa stallet sen vill ja även hinna umgås med mina vänner och så. Så tar paus från bloggen ett tag fram över nu. tyvärr

Av Therese Larsson - 17 augusti 2010 20:10

Nu har de blivit välsigt dåligt med att uppdaterat, men har som sagt varit på Gotland ni som följer bloggen vet ju redan de, sen på söndagen när vi kom hem på eftermiddagen så hann jag inte blogga för var tvungen och fixa saker inför skoldagen som började igår. Och hann inte blogga igår heller då jag kom hem halv 1 på natten från skolan. Vi jobbade på kvällen, serverade och så. Och nu har jag lite tid att sitta vid datorn men ska faktist snart lägga mig då jag är sjukt trött eftersom jag kom hem så sent igår och gick upp tidigt idag. Men vi hörs nog mer imorgon. Puss

Av Therese Larsson - 7 augusti 2010 23:30

Yes, nu åker vi till Gotland alla. Ni får ha de så bra här hemma, själv kommer det bli så jävla underbart på Gotland. Ses om en vecka! Kommer sakna er. <3


    

haha min lilla bil, får se hur detta ska gå allså! hahah!




Av Therese Larsson - 7 augusti 2010 17:43

Fick en fråga av Matilda angående Gotland, så tänker svara på nu eftersom jag faktist har tid!  vart till gotland ska ni?? Hur bor ni? Vad ska ni göra?

 

Vi ska till Tofta på Gotland, och vi ska bo i en stuga på Tofta camping. Och vad vi ska göra ? hm ja, sola, bada förhoppningsvis! Sen blire självklart lite dricka för våran del också och bara njuta av sista veckan av sommarlovet, börjar ju skolan den 16. Vi kommer hem på efermiddan den 15.. Men men, det ska bli riktigt kul att åka iväg med bara vänner den här gången!

  

Av Therese Larsson - 7 augusti 2010 13:46

Valde bekväma kläder idag eftersom vi åker till Gotland inatt. Vill inte ha jeans när jag kör så tog jeans leggins istället. Och vi kommer förmodligen inte ha tillgång till internet för vårat funkade inte och ingen annan hade mobilt bredband så vi blir nog utan internet i en vecka, men vi ska allt överleva! ;)


    

Tubtop - H&M

Tunn tröja - H&M

Jeans leggins - Nelly

Av Therese Larsson - 6 augusti 2010 18:42

Börjar bli lite nervös nu faktist inför morgon dagen, ska ju trots allt köra till Nynäshamn för första gången och sedan på Gotland utan nåns hjälp typ haha, får se om vi ens kommer till Gotland haha. Har iaf snart haft körkort i 5 månader så borde ju fixa de. haha men det visar sig. Just nu så sitter jag och dricker Bacardi Breezer mango, riktigt gott hihih! Nej nu måste jag faktist sluta och blogga och fixa mer inför Gotland.


  

Av Therese Larsson - 5 augusti 2010 19:59

Hela dagen har nästan gått åt att fixa inför Gotland, Har varit i Örebro med mamma och fixat lite, Var i nora och tanka full bil och köpt lite saker till Gotland. Sen har ja även städat mitt rum lite o bäddat rent så nu blire att ta de lungt så vi hörs mer imorgon! Puss

Av Therese Larsson - 5 augusti 2010 13:48

Är lite små stressad just nu, är rätt mycket att tänka på nu innan vi drar. Har börjat packat nu så ska försöka bli klar med de mesta redan idag faktist för kommer inte hinna imorgon då jag ska träffa Felicia och på lördag åker vi, så hinner fixa lite under dagen på lördag men vill ha klart de mesta redan idag faktist så jag kan inte blogga mer just nu, kommer uppdatera senare!


Gotland - Tofta - Hit ska vi!

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du varit utomlands nån gång ?
 Ja, jag älskar de!
 Ja men föredrar att vara hemma
 Nej, men skulle vilja!
 Nej, jag gillar inte att resa

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards