therezelarsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Therese Larsson - 7 juli 2010 12:30

hihi hämtade mina nya skor hos Carro idag. älskar dom! totalt kär i dom, lätt värt pengarna säger ja!

Dom är as sköna o gå i och super snygga! kan ju inte bli mer än perfekt ? ;)


    

Av Therese Larsson - 7 juli 2010 11:56

Hejhej. har precis kommit hem från bästa vännen Carro. Kvällen igår var toppen!

mycket mysigt o trevligt folk. Skit kul hade vi. Och självklart vart de massor av bilder också men de vart en hel del så delar upp dom i två delar haha. Den andra delen dyker nog upp lite senare idag :)


Här har ni dom "fina" bilderna ;)


    

    Jag och Carro, den bästa <3          

Av Therese Larsson - 6 juli 2010 17:54

Mamma kom nyss och lämnade två plagg här. Har äntligen fått mitt paket som ja väntat på i en månad nu tror ja ? jaja. Plaggen kommer från H&M, Men båda plaggen var lite förstora men men de får gå ändå! haha.


    

Av Therese Larsson - 6 juli 2010 17:09

Snart bär de av mot stan, till min underbara vän Carro. ska till Blåsut och umgås med trevligt folk och dricka lite och så. men ja blir väl nykter eftersom ja kör. buhu ;(  haha. Puss så länge.

Av Therese Larsson - 6 juli 2010 14:35

Yes, om en halvtimme kommer några av släkten hit för att fira Stefan som blir 20. bra ålder de där allså ;) haha.


Slänge på mig något bara, har rätt dåligt med kläder trots att ja har massor ? haha. men men, nu ska ja gå ner för dom kommer nog snart. PUSS.


 

Tyvärr vet ja inte vart ja köpt dom där plaggen. 

Av Therese Larsson - 6 juli 2010 11:44

Älskar detta väder allså! vart däremot mulet nu så gick hit en stund haha.

Funderar på om ja ska göra en räksallad ? det är ju bra gott! :D


      

Av Therese Larsson - 6 juli 2010 10:55

  Idag blir min bror hela 20 år! grattis!

släkten kommer runt 3 så får se om de dyker upp bilder senare.


Ikväll blir de att träffa Carro och senare blir de att umgås med några vid blåsut och bara njuta av sommaren ;). myyss!



Carro&jag för lite mer än ett år sen <3

Av Therese Larsson - 5 juli 2010 21:25

Denna dag har varit rätt tråkig faktist. gick upp runt 10 för att kolla till hästarna som var helt okej och eftersom solen lös då så la ja mig i poolen o sola till 1 ungefär. bra skönt! älskar detta väder måste ja få säga!  sommar! <3



Felicia, min nya häst <3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du varit utomlands nån gång ?
 Ja, jag älskar de!
 Ja men föredrar att vara hemma
 Nej, men skulle vilja!
 Nej, jag gillar inte att resa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards