therezelarsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Therese Larsson - 7 juli 2010 23:30

Nu säger jag nog godnatt. Ska upp och jobba imorgon.

vi hörs imorgon alla sötnosar :*

Av Therese Larsson - 7 juli 2010 23:22


 

Svar; Du behöver inte förstå den om du inte vill, du behöver inte ens gå in på min blogg om du inte tycker den är bra nog. jag bloggar om mitt liv. min vardag. vad jag älskar. jag älskar kläder! Skor! ja sånt INOM MODE! Det är de min blogg handlar om, förstår du ? ;)  


Av Therese Larsson - 7 juli 2010 20:32

Måste bara ge tummen upp för Nelly. Så sjuuuukt snygga kläder! Beställde nyss ett plagg från nelly, men det får ni se sen när ja fått plagget! *hihi* I'M IN LOVE!

Hittade dessa två plagg. Bra snygga jeans som passar till allt liksom. Shortsen ? Hm ja, för snygga. Perfekt till varma dagar/mysiga hemma kvällar. Nej, Nelly är helt klart en av dom bästa enligt mig. Vad tycker ni ? :)


     

Av Therese Larsson - 7 juli 2010 19:36

Kom i stort sätt nyss hem från stan. träffade Erika en stund. käkade glass och umgicks. har saknat henne bra mycket! Bär ju snart av till Gotland med henne, Carro och syrran, det är något man ser fram emot!


Eftersom det var några som ville se bilder från Italien så får ja fixa de tills senare så ni får se. Nu ska ja ut o mysa med pollen. Pussshej (:

Av Therese Larsson - 7 juli 2010 16:00

  

  

 Fråga; så sjukt snygga!! vart har du köpt dom? :D

 Svar; Dom är köpta på Nelly.com och är bland de bästa köpet ja gjort faktist! Lätt värt!

Av Therese Larsson - 7 juli 2010 15:30

Helluuu. Tänkte lägga ut några bilder på min nya sötnos eftersom min blogg handlar ju om mitt liv och hon är en del av mitt liv. Hämtade hem henne den 2/7.

Hon är ett varmblod och absolut den snällaste och goaste hästen jag träffat. <3


                

Av Therese Larsson - 7 juli 2010 14:15

Ja, här kommer andra delen av kvällen. :)


      Bror som blev 20 då :)         


Av Therese Larsson - 7 juli 2010 13:44

Måste bara säga att ja saknar Italien så sjukt mycket. Hade de verkligen kanon bra där. 30+ varje dag och regna en dag, dagen vi var till Venedig. Orkar inte ladda upp bilder från Italien, Om ni inte vill att ja gör de ? För då får ni säga till om jag ska göra de. hihi.


saknar!

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du varit utomlands nån gång ?
 Ja, jag älskar de!
 Ja men föredrar att vara hemma
 Nej, men skulle vilja!
 Nej, jag gillar inte att resa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards