therezelarsson

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Therese Larsson - 27 mars 2012 20:20

Som sagt så opererades mamma idag, allt gick väl antaligen bra eftersom hon är hemma nu. Måste vara hemma med henne också tydligen så kan inte dra iväg till min Linnea som är själv hemma, men men inte så mycket att göra åt, ska dit i helgen istället och festa med bra folk!

Nu ska jag fortsätta kolla resor till turkiet, sen får det nog bli en film och sängen.

Puss och kram!

Av Therese Larsson - 27 mars 2012 15:04

Har länge kollat på sita minuten resor till turkiet nu i maj. Har hittat jätte många och billiga som är super bra.

Får se om det blir o boka snart. Måste få svar från en vän, jag vill verkligen åka!


Hur skönt vore det inte att åka iväg en vecka med sol, bad och värme ?

 

   

Av Therese Larsson - 27 mars 2012 06:15

godmorgon alla!

Hade gärna legat kvar i min varma säng ett tag till men det går tyvärr inte. Ska skjutsa mamma till sjukhuset idag, hon ska nämligen opereras idag. Vet inte om hon får komma hem eller om hon blir inlagd, men det visar sig. Medans hon opereras drar jag vidare till mormor och morfar för att jobba lite. Så får se om jag bloggar mer idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du varit utomlands nån gång ?
 Ja, jag älskar de!
 Ja men föredrar att vara hemma
 Nej, men skulle vilja!
 Nej, jag gillar inte att resa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards