therezelarsson

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Therese Larsson - 1 augusti 2010 17:58

Jag blir galen på allt detta regn. Jag vill ha sol och värme! Blir galen om det regnar på Gotland när vi ska dit. Vilket det kommer göra säkert.. Men men det blir nog kul ändå.


Idag har man bara slöat framför datorn med film, msn, facebook och youtube typ. haha roligt liv va ? haha. Nej nu ska jag nog ner o ta något att äta.


  

Av Therese Larsson - 1 augusti 2010 12:09

Jaha, då är det bara 6 dagar kvar tills det bär av till gotland, ska bli sjukt roligt men är dock lite nervös för att köra dit haha. Men det ska nog gå bra, hoppas jag.


Idag vet jag inte vad som händer. Vet inte om vi ska planera inför Gotland idag eller inte.. Men annars så blir det nog att rida Felicia och bara ta de lungt, Är rätt sliten efter denna helg. Har som sagt inte haft tid att blogga men jag har sovit hos min bror så hade inte tid att sitta vid datorn. Men nog om de, nu ska jag gå ner och äta frukost, i think. hah. Vi hörs senare, puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du varit utomlands nån gång ?
 Ja, jag älskar de!
 Ja men föredrar att vara hemma
 Nej, men skulle vilja!
 Nej, jag gillar inte att resa

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards